onsdag 29. august 2012

WHAT A DAY

I dag var jeg tøff! Jeg klarte å manne meg skikkelig opp, dra på en Remabutikk her i området, gå inn til sjefen og spør om han ville ansette meg! Og jeg fikk jobb med engang! Weee. Jeg er så lettet nå. For meg er det viktig å ha noe annet enn skole å tenke på. Jeg trenger litt "fri" på en måte. Jeg har jo kost meg kjempemasse på Rema i Ålesund, så jeg er kjempespent på å begynne i ny jobb her.

Etter å ha ringt mor, far og kjæreste og fortalt den gode nyheten kom Malin fra klassen min en tur opp på Moholt og ville gå tur. Da ble det nesten 8 km i det fine været også laget vi god og deilig wok i lag senere.

Siden dagen hadde vært bra hittil, så tenkte jeg at jeg kunne presse lykken enda litt mer, så jeg dro med meg room maten min på IKEA. Han forklarte tydelig at han var tross alt en gutt, og han blir lett "kjøpesentersliten", men en liten tur kunne ikke skade. Vi skulle jo bare ha en slikkepott også melde oss på en konkurranse da. IKEA i Trondheim ble nemmelig 10 år i dag og skulle derfor selge et kjøkken til verdi 50 000 kr til bare 10 kr. Siden søte mamma snart har bursdag og vil veldig gjerne pusse opp kjøkkene hjemme dro vi dit og prøvde oss. Begge to hadde en good feeling på at dette kom vi til å vinne og ble lettere skuffet når en dame som ikke engang var på IKEA under trekningen vant. MENMEN, vi fikk jo litt annet gøy til en billig penge. Jeg tror jeg kanskje hadde brukt opp flaksen min da jeg fikk jobb på Rema bare med å møte sjefen og smile litt. Bedre lykke neste gang.


(ps. skulle gjerne hatt noen ekstremt spennende bilder av trekningen på IKEA eller noe her, men det har jeg ikke... Oops. Men borte til høyre her kan dere se bilde av wok'en jeg og Malin laget. Under INSTAGRAM der.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar