tirsdag 18. september 2012

Rydde, vaske og jobbe

Hver tirsdag har jeg studiedag og "fri" fra skolen. Fremover skal tirsdagene brukes til å lese på fagene jeg skal ta som privatist, men i dag er det vaskedag og brette klær-dag. Det må virkelig tørkes støv og etter en travel helg med fine folk ble ikke klesvasken fra lørdag brettet sammen. Det ble derfor tre maskiner. Jeg har også hatt som et lite mål og koste og vaske hver fredag, men denne fredagen var jeg med Henriette, Vegard og Karoline og fredagen før var jeg i Ålesund, så det trengs virkelig nå.


Senere i dag skal jeg på jobb for første gang her oppe. Det er jo heldigvis på Rema 1000, så jeg kan mesteparten fra før, men de har litt annet kassasystem og jeg er ikke så veldig kjent i butikken, så jeg er veldig nervøs. Fingers crossed. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar