lørdag 15. september 2012

Ålesund

Torsdag 6 september hadde mamma bursdag. Da bestemte jeg meg for å overraske henne, og alle andre og dro hjem. Resten av gjengen trodde jeg kom hjem på fredagen. Jeg gledet meg til å overraske alle sammen så mye at jeg fikk nesten ikke sove natten før og jeg satt bare og trippet hele vegen fra hybelen og hjem.


På fredagskvelden ble det kosekveld med snacks, hjemmelaget brus, film og fine folk. 



På søndagen var det tid for barnedåp til lille, søte Aksel og se hvor fint Karianne og Anders hadde laget det til! Flinkingene!



Jeg måtte selvfølgelig lage blå cupcakes for å matche resten. Klarte ikke å la vær. Hele lørdagen ble derfor på kjøkkenet. Når jeg først var i gang laget jeg kake til klassen til Natalie og nydelig middag til hele gjengen min. I alt ble det 9 timer på kjøkkenet og jeg var veldig sliten når jeg var ferdig.


Fine, fine kjæresten min i dress! 


En av verdens søteste babyer. Smelt.



Mandag var det pissregn og kjedelig. Hva er vel ikke bedre enn å dra på bowling da? Wee. Vi storkoste oss!


Onsdags morgen måtte jeg tilbake til Trondheim. Tiden hjemme gikk så alt for fort (mye fortere enn her oppe i barteby...) og jeg fikk ikke vært så mye med den fine familien min da de også skulle ut å reise. Jeg savner dere kjempemasse og håper jeg får se dere igjen fort!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar